Effect Factor.ninja

Effect Factor.ninja
Jak obliczyć wskaźnik skuteczności szkoleń Effect Factor Score?

Jak obliczyć wskaźnik skuteczności szkoleń Effect Factor Score?

W badaniu Effect Factor posługujemy się 4 prostymi pytaniami. Odpowiedzi na nie udzielane są w czterostopniowej skali. Na przykład pytanie o rezultaty szkolenia brzmi następująco: W jakim stopniu szkolenie przyniosło Twojej organizacji oczekiwane rezultaty? wcale – 0 punktów w niewielkim stopniu – 2 punkty w dużym stopniu – 4 punkty w bardzo dużym stopniu – 6 punktów…

3 książki o skuteczności (również szkoleń)

3 książki o skuteczności (również szkoleń)

Moja trójka to: „7 nawyków skutecznego działania” – Steven Covey „Getting Things Done” – David Allen „1 minutowy menedżer” – Ken Blanchard Te 3 klasyczne pozycje nikogo nie zaskoczą, bo ani nie są nowe, ani w swej treści zaskakujące. Dla mnie tworzą jednak pewną uzupełniającą się całość, bo każda jest o czymś trochę innym. „7…

4 pytania o skuteczność szkoleń

4 pytania o skuteczność szkoleń

Metoda Effect Factor polega na zadaniu tylko 4 prostych pytań uczestnikom szkolenia i ich szefom. Pytania i skala odpowiedzi zawsze są takie same. Dzięki temu wyniki badania można ze sobą porównywać. Po długich dyskusjach i pilotażowych badaniach opracowaliśmy ostatecznie (to się jeszcze okaże :-)) 4 krótkie pytania. Każde pytanie dotyczy jednego poziomu modelu badania skuteczności….

„Szkolenia obowiązkowe” nie istnieją!

„Szkolenia obowiązkowe” nie istnieją!

Przygotowując koncepcję szkolenia z procedur zgodności dla jednego z naszych klientów, jak zawsze zadaliśmy pytanie o cele szkolenia na poziomie zachowań. Chcieliśmy zrozumieć, co szkolenie ma zmienić w zachowaniu pracowników, bo przecież bez takiej zmiany szkolenie nie ma najmniejszego sensu. Zadaliśmy następujące pytanie: „Jakie zachowania są oczekiwane od odbiorców po zakończeniu szkolenia? Czy mają zgłaszać…

Chciałbyś otrzymywać najnowsze informacje?

 

Formularz zapisu na badania

Chcę brać udział w badaniach (możesz wypisać się w każdej chwili).