Uruchomienie aplikacji Effectfactor.pl zbliża się wielkimi krokami. Jeżeli chcesz otrzymać automatycznie informacje o uruchomieniu, możesz zapisać się już na effectfactor.pl

Tymczasem postanowiliśmy przygotować serię wpisów zawierających podstawowe funkcjonalności systemu, które pozwolą Ci zorientować się jak działa system i do czego może się przydać.

Dzisiaj kilka słów o tym do czego służy system i jak działa.

Wyobraź sobie, że przygotowujesz szkolenie dla pracowników Twojej firmy i chcesz ocenić jego skuteczność i jakość. Effect Factor obsłuży cały proces badania skuteczności i jakości szkolenia dla Ciebie i przygotuje raporty.

proces
wydarzenie

Co musisz zrobić?

Krok pierwszy – zakładasz nowe wydarzenie (szkolenie), wprowadzasz uczestników, określasz cele i kilka innych elementów. Od tego momentu wszystko dzieje się automatycznie.

Uczestnicy otrzymują na swoje maile zaproszenia do badania. Wszystkie odpowiedzi gromadzą się w systemie, a ty otrzymujesz powiadomienie o każdej nowej wypełnionej ankiecie.

powiadomienia
wskazniki

Na bieżąco śledzisz kształtowanie się wskaźników skuteczności i jakości szkolenia. Masz dostęp do wszystkich komentarzy, które wyświetlają się na stronie Twojego powiadomienia. Widzisz też kto już wziął udział w badaniu, a kto jeszcze nie.

W każdym momencie możesz stworzyć raport i porównać wskaźniki skuteczności i jakości z każdym innym szkoleniem lub grupą szkoleń w Twojej organizacji. Możesz też analizować rozkład odpowiedzi na poszczególne pytania. Raporty możesz pobrać w excelu i pdf i wysłać do wszystkich zainteresowanych w Twojej organizacji.

widokraportow
raporty

Badanie skuteczności składa się z 3 etapów (bezpośrednio po szkoleniu, po dwóch tygodniach i trzech miesiącach) i obejmuje dwie perspektywy (uczestnika i przełożonego) oraz analizuje 4 poziomy skuteczności (nastawienie, wiedza, zachowania, rezultaty).

Mimo takiej złożoności wszystko dzieje się automatycznie, a Ty możesz skupić się na analizie wyników i wyciąganiu wniosków zamiast żmudnym zbieraniu ankiet i kodowaniu ich w Excelu.

« Poprzedni wpis
Następny wpis »